از اجرای طرح " لشکر فرشته‌ها" تا شناسایی خانواده‌های قرآنی
از اجراي طرح " لشکر فرشته‌ها" تا شناسايي خانواده‌هاي قرآني
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان عنوان کرد؛

از اجرای طرح " لشکر فرشته‌ها" تا شناسایی خانواده‌های قرآنی

حجت الاسلام حاجتي از اجراي طرح لشکر فرشته‌ها و آغاز طرح شناسايي و تکريم «خانواده‌هاي قرآني » همزمان با ميلاد حضرت فاطمه(س) در گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 54227 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به تاسیس 87 کانون تخصصی ویژه خواهران در این استان گفت: این کانون‌ها همزمان با ايام نكوداشت مقام زن و مادر و به منظور تقويت و تكريم مقام خواهران برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها تحت عنوان « لشکر فرشته‌ها» اجرا شد افزود: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با مادران و خانواده شهدا از جمله این برنامه‌ها بوده است.

 

حجت الاسلام حاجتی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از بانوان قرآنی در برخی از کانون‌ها خبرداد و تصریح کرد: برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا( س) وتقدیر از اسما حضرت زهرا، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان، تجلیل از بانوان فعال مسجدی، پخت آش نذری و توزیع بین کانون‌ها از دیگر برنامه‌های این ایام بوده است.

 

وی همچنین از آغاز اجرای طرح شناسايي و تكريم «خانواده‌های قرآنی » همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) خبرداد و اذعان کرد: بر اساس این طرح هر كانون خواهر مجری شناسايی و ثبت يك خانواده در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اعلام کرد: كانون‌های تخصصی خواهران پس از شناسايی و ثبت؛ نسبت به برگزاری برنامه ديدار و تجليل از خانواده قرآنی با محوریت تجليل از مادر خانواده اقدام می‌کنند.